تلفن : 06191012035 شنبه الی پنجشنبه از 9:00 صبح تا 16:00 آماده پاسخگویی هستیم :)

مرجوعی کالا

تمامی کالاهایی که در وب سایت کارون شاپ عرضه می شوند دارای 7 روز گارانتی تعویض می باشند. در صورت خرید هر یک از کالا ها و داشتن شرایط زیر می تونید کالا را به آدرس پستی کارون شاپ ارسال نمایید .

* 7 روز ضمانت از زمان تحویل کالا *

شرایط بازگشت یا مرجوعی کالا

* نکته مهم : در صورت عدم تماس با پشتیبانی و اعلام نام و نام خانوادگی و مشخصات مرجوعی و ثبت در لیست و ارسال بدون هماهنگی کالا به انبار ، مرجوعی کالا تایید نخواهد شد و با سرویس پس کرایه به شما عودت میگردد
* نکته مهم : بسته های پس کرایه در انبار تحویل نمیگردد و برگشت میخورد .
* نکته مهم : برای کالا های دارای ضمانت هفت روزه توجه نمایید قبل از اقدام به ارجاع کالا حتما کمتر از 7 روز { ضمانت 7 روزه سایت } از تحویل بسته به شما گذشته باشد در غیر اینصورت کالا با سرویس پس کرایه به شما عودت میگردد .

– مناسب نبودن سایز محصول دریافتی: مشتریان گرامی می‌توانند از راهنمای سایز محصولات جهت انتخاب بهتر استفاده نمایند با این حال در صورت نامناسب بودن سایز می‌توانند براحتی آن را تعویض نمایند.

– عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد.( تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود )

– وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده: در صورتی که کالای دریافتی دارای نقص و ایراد، از جمله پارگی،زدگی،شکستگی و… ( ضایعات ) باشد با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد ( تا 24 ساعت پس از تحویل کالا باید از طریق واتساپ یا فرم تماس با ما ، اطلاع داده شود ). در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از کالا جز شرایط ذکر شده نمی باشد.
-در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما یک بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید.

-خرابی کالا

خرابی کالا یکی از مواردی است که ممکن است در کالاهای دیجیتال وجود داشته باشد، عموما کالاها در کارون شاپ به صورت سالم و تست شده ارسال می شوند با این حال شما تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت فرصت بررسی و تست محصول را دارید. در صورت وجود خرابی مشکل را از طریق تماس با شماره 06191012035 به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید تا فراید تعویض یا مرجوعی کالای شما انجام شود.

فرایند برگشت یا مرجوعی کالا

1. تماس با فروشگاه و اطلاع به پشتیبانی

2.ارسال کالا به ادرس پستی انبار

3. تحویل کالا در فروشگاه کارون شاپ

4. بررسی علت مشکل 

5. تماس پشتیبانی فروشگاه با شما برای هماهنگی جهت تعویض یا مرجوعی کالا و یا برگشت کالا

نکته مهم : بسته های برگشتی پس کرایه توسط فروشگاه دریافت نمیگردد در صورتی که خرابی توسط فروشگاه تایید شود ارسال مجدد بسته شما رایگان و بر عهده فروشگاه کارون شاپ میباشد

یا در صورت تایید خرابی اگر قصد تعویض کالا داشته باشید، کالا با هزینه ی فروشگاه ارسال و تعویض خواهد شد

در صورتی که کالا سالم باشد یا خرابی و مشکل از طرف کاربر ایجاد شده باشد کالا با پرداخت هزینه ارسال مجدد از طرف مشتری ارسال خواهد شد.

چگونه کالای خود را مرجوع کنیم ؟

برای بازگشت کالای محصول مورد نظر را در حالت اولیه قرار داده بر روی برگ کاغذی

1. علت مرجوعی و مشکل محصول

2. نام و نام خانوادگی سفارشتان در فروشگاه

3. شماره تماس فرستنده

را بنویسید

* توجه مهم : لطفا بسته خود را فقط و فقط از طریق پست ارسال نمایید

کالای مورد نظر را همراه با برگه یادداشتی شامل مشخصات بالا فقط و فقط از طریق پست به آدرس فروشگاه :

اهواز گلستان شهرک برق خیابان سوم کارگری { محتشم سوم } پلاک 2

09301659285 تماس - گیرنده کارون شاپ { عطاری }

کد پستی : 6137853935

ارسال نمایید

پس از دریافت بسته شما توسط فروشگاه کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

پس از بررسی کالا توسط کارشناسان ما ،مبلغ پرداخت شده به شما بازگشت داده خواهد شد و یا کالای مورد نظر تعویض خواهد شد .

پشتیبانی واتساپ